Papers - MORI TATSUO
-
Rural Area in Japan: Two cases of promoting regional development through tourism in Aomori prefecture
Tatsuo Mori
Ruralia Institute Reports 46, University of Helsinki 46 41 - 44 2009.7
-
Regional Development and Multinational Enterprises
Tatsuo Mori
Hirosaki Economic Review ( 31 ) 28 - 43 2008.12
-
H&Mのビジネスモデル
森 樹男
ケースブック ビジネスモデルシンキング 54 - 64 2007.4
-
ISSのビジネスモデル
森 樹男
ケースブック ビジネスモデルシンキング 65 - 78 2007.4
-
Organization of Global Firms
Tatsuo Mori
95 - 111 2007.3
-
欧州における日系多国籍企業の海外子会社の強みに関する研究-アンケート調査の結果をもとに-
森 樹男
国際ビジネス研究学会年報2006 ( 12 ) 277 - 290 2006.9
-
The Role and Function of European Regional Headquarters in Japanese MNCs
森 樹男
弘前大学経済研究 ( 26 ) 35 - 51 2003.11
-
多様な主体の参画による広域連携集団「津軽海峡交流圏ラムダ作戦会議」にみる地域の担い手人材
森樹男
地域開発 ( 645 ) 7 - 11 2023.5
-
新人文学部の強みを加速する地域志向教育プログラムの開発
森樹男,飯島裕胤
地域未来創生センタージャーナル 23 - 27 2015.2
-
The currrent situation of the European Regional Headquarters
Tatsuo Mori
Hirosaki Economic Review ( 37 ) 54 - 63 2014.12
-
地域企業との対話を通して培う企画提案力
森樹男
大学マネジメント ( 73 ) 29 - 33 2011.7
-
Nissan Motor and Sony: Regional Headquarters
Tatsuo Mori
Case Book International Management 185 - 197 2003.4