Books - SASAKI JUNICHIRO
-
ポスト地方創生 : 大学と地域が組んでどこまでできるか
平井, 太郎, 北原, 啓司, 藤崎, 浩幸, 佐々木, 純一郎, 土井, 良浩, 白石, 壮一郎, 杉山, 祐子, 近藤, 史( Role: Joint author)
弘前大学出版会 2019.3
-
SDGsを足許から考えかたちにする
平井太郎他( Role: Joint author , 地域経済を持続させる地域商社戦 : 第4章)
弘前大学出版会 2022.3
-
The core of local marketing,New Edition
SASAKI SHIGERU et. ( Role: Joint author)
Doyukan 2022.1
-
Regional companies in globalization:Co-creation with the region based on our management philosophy
JUNICHIRO SASAKI et.( Role: Joint author , Preface, Chapter 4, Materials, Postscript)
Bunshindo 2020.10
-
Changing economy and industry of Aomori prefecture.
KON, Yoshinori et. ( Role: Joint author , Enterprise : Chapter 5)
Too Nippo 2019.3
-
Post local creation.
HIRAI, Taro et. ( Role: Joint author , Challenges from the SME Theory of Business Administration: Chapter 4)
Hirosaki University Press. 2019.3
-
Business management of industrial restoration
ISIHARA, Shinji et. ( Role: Joint author , Social Innovation : Chapt.13)
Doyukan 2017.7
-
産業復興の経営学 : 大震災の経験を踏まえて
石原 慎士, 佐々木 茂, 石川 和男, 李 東勲編( Role: Contributor , ソーシャル・イノベーション)
同友館 2017
-
The core of local marketing,New Edition
SASAKI SHIGERU et. ( Role: Joint author , local brand under the global competition : Chapt.13)
Doyukan 2016.9
-
地域マーケティングの核心 : 地域ブランドの構築と支持される地域づくり
佐々木 茂, 石川 和男, 石原 慎士編( Role: Contributor , グローバル競争下における地域ブランド)
同友館 2016
-
The core of local marketing
SASAKI SHIGERU et. ( Role: Joint author , local brand under the global competition : Chapt.13)
Doyukan 2014.10
-
地域マーケティングの核心 : 地域ブランドの構築と支持される地域づくり
佐々木 茂, 石川 和男, 石原 慎士編( Role: Contributor , グローバル競争下における地域ブランド)
同友館 2014
-
Problem-solving regional management
Junichiro Sasaki others( Role: Edit)
Ltd.Doyukan 2013.2
-
地域経営の課題解決
佐々木純一郎( Role: Edit)
同友館 2013.2
-
The Japanese companies in the world economic crisis
Yuji Yamasaki,Takumi Shimada( Role: Joint author)
Ltd.Minerva 2012.11
-
世界経済危機における日系企業 : 多様化する状況への新たな戦略
山崎勇治, 嶋田巧編( Role: Contributor , 日系縫製産業の東アジア生産ネットワーク)
ミネルヴァ書房 2012
-
New edition.The local brand and the regional economy"jointly worked"
junichiro Sasaki( Role: Joint author)
Doyukan 2009.10
-
地域ブランドと地域経済―ブランド構築から地域産業連関分析まで
佐々木 純一郎, 野崎 道哉, 石原 慎士( Role: Joint author)
同友館 2009.10
-
The local brand and the regional economy"jointly worked"
junichiro Sasaki( Role: Joint author)
Doyukan 2008.6
-
地域ブランドと地域経済―ブランド構築から地域産業連関分析まで
佐々木 純一郎, 野崎 道哉, 石原 慎士( Role: Joint author)
同友館 2008.6
-
Construction industry Left-behind choice "jointly worked"
Yoneda Masako( Role: Joint author)
Doyukan 2007.4
-
Investigation about the regional vitalization which utilized the know-how of the construction industry supporting infrastructure"jointly worked"
SasaKI Junichiro( Role: Joint author)
Tokyo Institute of Technology 2007.3
-
『建設業 残された選択肢』
米田雅子編( Role: Contributor , 夢を叶えるのは、当たり前の企業経営)
同友館 2007
-
Word Economy "jointly worked"
Shimada Takumi( Role: Joint author)
Yachiyo Shuppan 2006.6
-
Research on farm management entry of the construction industry etc.
SasaKI Junichiro( Role: Sole author)
Aomori Prefecture 2006.2
-
『世界経済』
嶋田巧編( Role: Contributor , 「台頭する中国経済」及び「東アジアと地域統合」)
八千代出版 2006
-
『中国進出企業の人事・労務管理マニュアル』
日本国際貿易促進協会編( Role: Contributor , 三資企業における人事労務管理の現状)
日本能率協会 1995
-
『国際化のなかの日本経済』
内田勝敏編( Role: Contributor , 中国の改革・開放と日本経済)
ミネルヴァ書房 1994
-
『中国の国際経済戦略』
内藤昭編( Role: Contributor , 「先進資本主義諸国との経済関係の進展」および「社会主義諸国との経済関係の変化」)
同文館 1992