Papers - SHINKAWA Hiroki
-
インクルーシブ教育の概念における日豪比較―「多様性」の潜在的な適用対象に焦点を当てて―
新川広樹, 伊井義人
藤女子大学人間生活学部紀要 55 31 - 40 2018.3
-
高校生における学業つまずき対処方略尺度の作成
橋本 拓, 新川広樹, 富家直明
北海道医療大学心理科学部心理臨床・発達支援センター研究 13 ( 1 ) 39 - 51 2018.3
-
The development of social skills inventory according to school stages of children and adolescents : Towards an application for communication education in school settings
新川 広樹, 富家 直明
北海道医療大学心理科学部研究紀要 11 ( 1 ) 1 - 25 2015.12
-
Development of a brief Psychological Well-Being Scale
岩野卓, 新川広樹, 青木俊太郎, 門田竜乃輔, 堀内聡, 坂野雄二
行動科学 54 ( 1 ) 9 - 21 2015.9
-
Group social skills training for lower grade elementary school children with developmental problems. Part 1. Programs.
弘中由麻, 成瀬麻夕, 川辺ひかる, 戸田愛貴子, 門田竜乃輔, 新川広樹, 近藤清美, 金澤潤一郎
北海道医療大学心理科学部心理臨床・発達支援センター研究 10 ( 1 ) 1 - 8 2014.3